דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת מאמרים וקידום אתרים חינם 

מאת    [ 29/08/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2788 פעמים ]

מהי המטרה בעת כתיבת  מאמר? 

בעת כתיבת מאמר או כתבה  המטרה  שלך כמחבר זה  לתקשר עם הקוראים הפוטנציאליים,

אך בעת כתיבת מאמרים עבור האינטרנט המטרה של הכותב היא גם למשוך את תשומת הלב של מנועי החיפוש.

בכתיבת מאמרים למטרות פרסום באינטרנט  היא שונה לחלוטין מכתיבת כתבה לעיתון וזאת משום שכאשר כותבים מאמר באינטרנט, הדבר החשוב ביותר הוא לכלול מילות מפתח או תגיות למאמר שלך על מנת להקל את גישתו של מנוע החיפוש למאמר.

 הדרך הטובה ביותר להתחיל היא לזהות מהם מילות מפתח הפופולריות ולכתוב מאמר בהתאם.

 היתרון בפרסום באינטרנט שאחרי הכל גוגל הוא מנוע חיפוש מאוד חכם ואין לזלזל בו  אך הוא לא מבקר ספרות עד כמה שידוע לי  לכן תוכלו לכתוב את דעתכם בכול נושא כול עוד הוא מקורי.

 

דגשיים נוספים על כתיבת מאמרים-

 

כותרת המאמר

על הכותרת להישאר עכשווית ופונה לקורא עתידי  .

מחברים רבים עושים את הטעות של "כתיבה לרגע"  משמעות הדבר כתיבת מאמר באמצעות אירועים, תאריכים  שיש  להם ענין קצר מאוד לדוגמא נישואים של,הופעות של זמרים וכו .

 בכתיבת מאמר כדי  לתכנן את העתיד, כמו שאתם לוקחים תוכנית השקעה לטווח ארוך במניות או אג"ח ואיזו תשואה תוכלו לקבל בעתיד ככה כדי להשקיע מאמץ ולכתוב מאמר ולמקסם את כמות הנכנסים למאמר שייצרתם לטווח הארוך.

 

הימנעו מכתיבת מאמרים על בחירות או אירועים פוליטיים

 אלא אם אתם כותבים למטה בחירות או לפרסום מסוים,כדי להימנע מכתיבת מאמרים העוסקים בבחירות  או אירועים פוליטיים משום שכתיבה בסגנון זה דורשת ידע היסטורי הודות הגורמים לאירוע כדי להבהיר נקודה לקורא .

 

אל תכתבו על אירועי ספורט ספציפיים או תוצאותיהן

אם אתה כותב מאמר על  הקבוצה האהובה עליך בין אם היא מנצחת או מפסידה במשחק רגיל בעונה אף אחד לא ירצה לקרוא על זה חודשים או שנים מאוחר יותר,חלק מהקוראים יעדיפו לקרוא על כך בעונה או בזמן אליפות,במקום זה יהיה הרבה יותר טוב לכתוב מאמר כללי על שחקנים מפורסמים, מאמנים או ציוד.

 

פרסום המאמר בזמן -

כמעט ללא יוצא מן הכלל בכול אתר מאמרים פופולרי יש  זמן  שבו עורך האתר ירצה לבדוק את מה שכתבתם לפני אישורו הסופי.

לכן אם אתם מגישים כתבה על חג סוכות  לדוגמא ,בפועל סביר שיקרה שעד שתקבלו אישור פרסום סופי וכדי שלא  תפספסו את הקהל שאילו התוכן רלוונטי לחודש שלדעתם בו המאמר יקבל את אחוזי הקריאה הגבוהים ביותר, לכן זמן הגשת המאמר הוא רלוונטי ,כדי לבדוק את זמני בדיקת המאמר על ידי האתר שבו תירצו שהמאמר יפורסם לבסוף קחו בחשבון גם מקרה שהמאמר לא יאושר ויהיה עליכם לשנותו , קחו  מרווח הגשה בטוח כדי שהמאמר יפורסם בזמן המתאים ביותר.

 

 

המפתח שכדי לזכור בעת כתיבת מאמרים, הוא לכתוב תוכן מעניין, שיוכיח שימוש לאנשים המחפשים מידע על הנושא שעליו אתה כותב עכשיו או 5 שנים מהיום לכן חשוב לחקור את הנושא ולאחר מכן להתחיל לכתוב כתבה או מאמר .

 

אין לנאמר להוות תחליף ליעוץ כלכלי,אישי השכלתי,משפטי  מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כול שהיא

לוח אולפרי לפרסום מאמרים והחלפת קישורים חינם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב